نگین

از گذشته های دور، یکی از زینت های لباس های هر قوم و تباری، نگین های کار شده بر روی آنها بوده است، نگین از جمله روش هایی است که جلوه ی بسیار زیبایی به لباس میدهد. اما به علت ظرافت، دقت و زمان بر بودن این عمل، معمولا از هزینه زیادی برخوردار بوده است، و به تبع، لباس های مزین به آن نیز، از قیمت تمام شده ی بالایی برخوردار بوده اند.

اما امروزه با ورود دستگاه های پیشرفته و نیز روش های نوین نگین زنی، این عمل نه تنها به آسانی انجام میشود، بلکه طرح ها و تقش های پیچیده تری را نیز در زمان بسیار کوتاه تری قابل اجرا میکند.

در صنعت پارچه و لباس، از نگین به وفور استفاده میشود، از جمله در لباس های مجلسی، مانتو، جین، تونیک، لباس بچگانه، تی شرت، رومیزی و صدها محصول دیگر.

امروزه در بسیاری از موارد، نگین به تنهایی انجام نمیشود، بلکه بصورت ترکیبی با انواع متدهای چاپ، لیزر و سایر خدمات به اجرا میرسد. این امر سبب القای جلوه ی مضاعفی به محصولات تولیده شده میشود.

مرکز طراحی و چاپ پایارچاپ، با بهره مندی از انواع روش های روز نگین زنی، قابلیت آن را دارد که هر نوع طرح و نقشی را به شکل عمومی و یا سفارشی، بر روی انواع محصولات اجرا نموده و در این امر ایده آفرین باشد .

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۷۱۰۵۷۹۷۹ ۰۹۱۲۳۹۳۱۲۰۲ ۰۹۳۵۹۵۵۹۴۹۹