پرچم سامورایی ایران – ثبت سفارش چاپ انواع پرچم

سحر فرد ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ 0

پرچم سامورایی ایران یکی از پرطرفدارترین پرچم ها است، این پرچم به صورت عمودی و روی میله پرچم نصب می‌شود. از پرچم سامورایی ایران با توجه به ابعاد آن در مراسم ملی و رسمی استفاده می‌شود. جنس این پرچم از جنس ساتن می‌باشد و نوع چاپ آن به صورت اسیدی یا دیجیتال می‌باشد. همچنین نوع اتصال این پرچم‌ها به صورت واتر پانچ با نوار حلقه و دوردوزی این پرچم‌ها دوخت دوسوزنه هست. پرچم سامورایی ایران جهت آذین بندی خیابان‌ها و بزرگراه‌ها و همچنین شرکت‌ها و کارخانجات و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرچم سامورایی ایران

ما تولید کننده انواع پرچم سامورایی تبلیغاتی در مدل ها و سایز های دلخواه شما هستیم؛ می‌توانید طرح مورد نظر خود را برای چاپ ارسال کنید. بعد از تایید طرح از سمت شما پرچم چاپ می‌شود و برایتان ارسال می‌گردد.

ویژگی های پرچم های مدل سامورایی:

  • پرچم سامورایی نصب آسانی دارد.
  • جنس پارچه درجه یک
  • چاپ دیجیتال فوق العاده با کیفیت
  • پایه گرانولی با دوام و مقاوم

کاربرد پرچم سامورایی

پرچم های عمودی که به سامورایی نیز معروف هستند در فضای آزاد و روی میله های بلند استفاده می‌شوند این نوع پرچم ها کاربرد های مختلفی دارند از جمله، پرچم اهتزاز عمودی ایران، پرچم اهتزاز عمودی کشور های خارجی، پرچم عمودی سازمان‌ها و نهادهای دولتی، پرچم اهتزاز عمودی نظامی و…..از کاربرد های پرچم سامورایی می‌باشد.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول میتوان به کیفیت چاپ، جنس پارچه و تعداد سفارش اشاره داشت.

قیمت پرچم سامورایی ایران

قیمت پرچم سامورایی ایران متناسب با اندازه پرچم آنها میتواند تغییر کند. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول میتوان به کیفیت چاپ، جنس پارچه و تعداد سفارش اشاره داشت. قیمت پرچم سامورایی نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد.

از جمله جنس پارچه، نوع و کیفیت چاپ، رنگ‌ها و طرح‌های مورداستفاده، تعداد سفارش و… به طبع شرکت‌های چاپ به سبب این که شما یک محصول را در تعداد و تیراژ بالاتری سفارش می‌دهید، تخفیفاتی نیز برای خرید در نظر می‌گیرند. پرچم سامورایی همان‌طور که ذکر شد می‌تواند از ساتن یا فلامنت باشد.

ویژگی پرچم سامورایی چیست؟

1. پرچم سامورایی نصب آسانی دارد. 2. جنس پارچه درجه یک 3. چاپ دیجیتال فوق العاده با کیفیت 4. پایه گرانولی با دوام و مقاوم

قیمت پرچم سامورایی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت پرچم سامورایی ایران متناسب با اندازه پرچم آنها میتواند تغییر کند. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول میتوان به کیفیت چاپ، جنس پارچه و تعداد سفارش اشاره داشت. قیمت پرچم سامورایی نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد.

دیدگاه کاربران